Svar på några kommentarer!

Jag har ju inte varit så aktiv på att blogga, men har nu sett att jag har fått kommentarer, och det är jättebra! Så nu svarar jag på dom ;)

Anonym om Home:
Hej, en fråga bara, kan du kanske visa en bild på ditt egenbyggda stall, eller förklara eller nåt?
Fattar knappt hur man gör ett bra stall?
kram :)

SV: klart jag kan, men jag är nu hos min mormor 60 mil från Stockholm, men jag lovaratt göra det så fort jag kommer hem. Kan då också förklara olika andra saker om vad som kan va bra att ha i ett stall! Tack för kommentaren, blev verkligen jätteglad! :D

Fortsätt kommentera nu, sp kommer jag uppdatera mera! Vänta bara, så kommer det fler inlägg i kategorin "The Sims", och fortsätt att läsa min blogg!
Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera Inlägget...:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-mailadress(bara jag som ser :D)

Din blogg(om du har någon):

och din kommentar(skriv där ↓)

Trackback
RSS 2.0