Simstips!

Hellu! Just nu är jag hos mormor i torpshammar, för vi e o hälsar på! :) idag(senare) ska vi åka bil till Sundsvall, och träffa en kompis :) snart ska jag fixa naglarna, typ använda min blåsapa(premiäääär) hahaa xD jag hoppas att ni kpmmenterar orkar inte blogga annars.. Men nu får ni kommentera, vad ska jag blogga om? Mer om Sims? Eller om min vardag/skolan?? Får verkligen bloggtorka eftersom jag inte vat vad jag ska blogga om... Lägger av att blogga om jag inte vet! ;) ni ska få se mina nymålade naglar sen när dom e klara, yeahh! Nu ska ni få lite Sims- tips så ni kan spela det hela tiden resten av lovet! :D Ellerhur är det fult att husdjur måste ha efternamn?? Asenkelt att ta bort, det är bara att göra två-tre mellanrum där efternamnet ska stå! Ett till tips: om man väljer en livslång önskan, såsom "mästerförförare", så kan jag ge ett litet tips på vilka ställen dom kan ha "myspys" man kan ha det i dushen, sängen, hissen, höstacken o i spa- badet :D även husdjur kan ha myspys, men jag har inte orkat prova... Heheh xD aja, säg till om ni vill ha fler simstips!! Puss!

Kommentarer
Postat av: Ålansboten analklåda

Goddie goddie ner tips! ;D

2012-01-05 @ 21:18:19

Kommentera Inlägget...:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-mailadress(bara jag som ser :D)

Din blogg(om du har någon):

och din kommentar(skriv där ↓)

Trackback
RSS 2.0