Åkt skridskor :D

Tjo! Jag vet att många kanske läser min blogg för att jag skriver om Sims(vilket många inte gör) men att BARA skriva om sims är inte så jättekul hela tiden, så i kategorin "allmänt" kan ni läsa om min vardag(o typ allt sånt) om ni ä intresserade :D det vore roligt om ni kommenterade lite oftare så jag får lite mera blogglust(aja, ska inte tjata om dt mer nu...) xO men jag ser ju på statistiken att det går framåt!! Ibland kanske jag lösenordsskyddar bloggen, men bara ibland :) då får niväll skriva te mig på Facebook vad lösen o användarnamn ä ;) okej, nu byter vi ämne. Själv tycker jag att det är ganska kul att läsa skvallerbloggar, men bara man inte är FÖR omogen(typ skriver att just den ä de osv osv.. Jag tycker att Lisa(http://ryttarmosaren.blogspot.com) har gått för långt... Bra att hon avslöjade sig, ett stort + för allt hon har skrivit ;) nue ska jag säga vad jag menade med att jag har åkt skridskor ;) vi åkte imårse te Ånge skridskohall o åkte skridskor(nä vi drack varm choklad duvet xO) o hallen va jättefin o allt! Längesen vare senast jag åkte, typ 1 1/2 år sen.. Märkte dt eftersom att ja ramlade hela tiden(eller nä dt va för att isen var för hal :D jag loooovar :d) aja, rätt så långt inlägg hoppas att ni pallade läsa xD Kram!

Kommentarer

Kommentera Inlägget...:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-mailadress(bara jag som ser :D)

Din blogg(om du har någon):

och din kommentar(skriv där ↓)

Trackback
RSS 2.0