Wiho(random)

Heejsaaaan ! Idag e de ju nyårsafton(alla vet men whatever) och mina kompisar ska komma :D vi ska panga skiiiiiiiiiitmånga raketisar ^^ asnice! Sen går re ju sådär för mig o mitt simsande... Asså alla föl ja köper e skitfula, och då måste man ändra dom med hjälp av ett fusk, testingCheatsEnabled true, och sen ett till fusk, buydebug, och håll in shift o klicka på simmen som du vill ändra på, så kommer de typ upp "ändra sim i skapa en sim" ta de o så e det ba att vänta på att den lilla "rutan" där man ser alla simmar, och den som är förstorad(hoppas att ni fattar vad jag menar) blir ändrade till simmen ni har skapat på nytt! Det är inte så svårt, men jag krånglar till allt eftersom jag ä sämst på dä... Aja, nu ska jag göra chokladpannacotta, och de receptet kan dyka upp i kategorin "recept och tips" ha de bra!


Kommentarer

Kommentera Inlägget...:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-mailadress(bara jag som ser :D)

Din blogg(om du har någon):

och din kommentar(skriv där ↓)

Trackback
RSS 2.0