TÄNKER BÖRJA BLOGGA!

Heej! Jag heter Olivia, bor i Stockholm och gillar hästar, gymnastik o godis. Nu vet ni redan tillräckligt om mig, jag har startat 1000 olika bloggar, men orkar inte blogga på dom. Oftast är det för att designen fuckar upp sig -.-
men iaf, i min blogg kommer du få läsa om miiiiiig, miiiiiiig och bah miiiiiiig(o mitt liv oxåå). Påpeka inte att jag skriver mycke förkortningar nu, kommer bättra mig, loooovar  Sen kommer jag även börja sälja smycken(om jag vill)! I den här bloggen kommer dt oxå komma ASmycket bilder från sims, olika simsfusk och sånt, eftersom att jag är BEROENDE av spelet  Aja, strax kommer sims-fusk och bilder! Hööööörs!



Kommentarer

Kommentera Inlägget...:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-mailadress(bara jag som ser :D)

Din blogg(om du har någon):

och din kommentar(skriv där ↓)

Trackback
RSS 2.0